sâmbătă, mai 1

Nu imi pasa!

De ce spun ca nu imi pasa … cand stiu ca imi pasa?…cand stiu ca o alta tipa mi-l i-a de sub nas?… cand stiu ca tipa nu e buna de nimic?...cand stiu ca imi place de el?
De ce spun ca nu imi pasa cand stiu ca pun totul la suflet?
Nu imi pasa cand ma cert cu sora mea. Dar daca nu imi pasa de ce dupa 5 minute ma consum pentru acea cearta si plang?
Spun ca nu imi pasa ca ai mei se cearta dar de fapt plang pe ascuns. Ca nu imi pasa de nimeni si nimic cand de fapt imi pasa. Nu imi pasa...dar imi simt sufletul cum se sfasie. De ce spun ca nu imi pasa cand simt cum mi se prelinge o lacrima pe obrazul fierbinte?
De ce fac toate acestea?
Oare imi pasa?
Oare chiar imi pasa?
Stii ?
Nu imi pasa ca exista o posibilitate de a-mi pasa!
DAR IMI PASA!

Un comentariu:

  1. Iti mai descopar si latura asta sentimentala a ta >:D< sa stii ca noua ne pasa de tine:*

    RăspundețiȘtergere