marți, noiembrie 23

Draga baiatule cu ochi albastrii...

mai tii minte cand spuneai ca atunci cand va veni iarna vom fi ca doi bulgari de zapada? 
imi spuneai ca iti este dor de mine...ca abea astepti sa ma vezi. ai aparut cand imi era mai greu, ai disparut dupa ce m-ai pus pe picioare cu pretextul ca "nu ai stiut in ce te bagi" si ca nu vrei sa ma faci sa sufar. am tacut. nu imi pasa. incepusem sa tin la tine, insa nu ti-am spus nimic atunci cand ai luat aceasta hotarare, pentru ca nu mi-a pasat. imi reconstruisem orgoliul in cel mai nepotrivit moment. dar mi-am adus aminte de iarna.de zapada.de imaginea cu noi doi jucandu-ne in nea. atunci a fost doar o inchipuire a ceea ce imi spuneai. acum insa e mai mult. e dorinta ca acel lucru sa se intample si suferinta provocata de gandul ca niciodata nu se va indeplini. te-am lasat sa te strecori din viata mea asemeni nisipului uscat ce se pierde printre degete urmand sa fie purtat de vant. 
             nu stiu de ce iti spun toate aceste lucruri abea acum cand e mult prea taziu. probabil imi pare rau. dar ce stiu sigur ca e adevarat...e faptul ca mi-e dor de tine. 

2 comentarii:

  1. O sa mancam o ciocolata buna cu prima ocazie >:D<.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Draga baiatului cu ochi albastri.." oare sa fie vechea ta pasiune pt tipul cu ochii frumosi ? :))

    RăspundețiȘtergere