marți, aprilie 20

^^


Copilaroasa. Imi place sa rad. Imi place sa fiu inconjurata de prieteni…sa ma simt iubita. Pun totul la suflet. Imi pasa prea mult…e cel mai mare defect al meu. imi pasa prea mult de cei din jurul meu, chiar daca ei nu merita acest lucru. mie imi pasa. si de multe ori am suferit din cauza altora pe motivul acesta, dar am avut langa mine oameni care m-au sustinut si inca ma sustin.
Aceasta e lumea mea...o lume cu prieteni carora le pasa de mine. O lume cu prieteni care ma iubesc, ceea ce, ca de obicei duce la o cearta...dar ma cearta pentru ca tin la mine...si stiu asta...chiar daca in fata lor orgoliul nu ma lasa sa dezvalui lucrul acesta. Eu ii iubesc pe toti. poate pe unii mai mult decat pe ceilalti. si in ultima vreme mi-am dat seama ca si ei ma iubesc, chiar daca uneori ne certam intr-un final ne impacam...pentru ca suntem prieteni...si prietenie fara cearta nu exista...chiar daca ea e mai tensionata sau nu... Noi ne iubim...e tot ce conteza :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu