vineri, iunie 14

Daca te pierd...?

"Ma mai suporti? Poate am sa te pierd intr-o zi. Am sa te pun undeva, si am sa uit acolo. Daca atunci cand am sa ma intorc, nu am sa te mai gasesc acolo? Daca am sa te las, ai sa ma astepti? Ai sa stii ca ma intorc dupa tine?"
"Pai daca ma uiti acolo, cum crezi ca o sa ma mai gasesti?"
"Nu am sa te uit definitiv. Am sa te uit o bucatica mica de timp. Tu ai putea nici  macar sa nu-ti dai seama ca te-am lasat acolo. Eu oricum ma voi intoarce. Dar tu vei sti ca ma intorc? Sau vei pleca, la randul tau? Te vei lasa gasit de altcineva?"
"Eu stiu? Depinde de mai multe chestii. Dar ce ti-a dat tie asa tare?"
"Pai, intr-o zi eu va trebui sa plec la facultate, si voi fi nevoita sa te parasesc. Sa te las acasa."
"Nu e ca si cand ai pleca la facultate si nu te-ai mai intoarce 3-4 ani."
"Nu, ai dreptate. Voi veni la tine cat de des voi putea."
"Pai si de ce zici ca pleci si speri sa ma mai gasesti, ca doar cat esti acolo, nu ti se sterge memoria si uiti tot. Sper."
"Da. Dar totusi, voi pleca si te voi lasa in urma. Daca in timpul in care voi fi plecata, va aparea una mai buna decat mine care nu va pleca?
"Nu exista! Si oricum...mai e pana atunci."
"Ai dreptate."

PS. Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu