luni, iulie 12

Fa ceva!

               Din nou noapte. O alta noapte in care sufletul dicteaza iar eu scriu. Am citit postarea Ancai din aceasta seara si am ramas marcata. Mi-am dat seama ca stau si las timpul sa treaca pe langa mine fara sa fac nimic. Fara sa imortalizez fiecare clipa cu o amintire, o fotografie care in viitor sa imi arate ca nu am trait degeaba. Stau si “lenevesc” toata ziua asteptand sa vina acea zi speciala cand ma voi intoarce “acasa”. E singurul meu obiectiv. Sa ma intorc acolo unde imi e sufetul. Dar am realizat in seara asta ca m-am izolat de tot. Nu fac nimic sa imi ocup timpul. Ca sa inteleg si eu ceva din vacanta asta, din viata asta. Am sa imbatranesc, si cand voi privi intreba “cand a trecut timpul? Ce-am facut eu cat am trait?”. Si am sa realizez ca nimic. Ca nu am nimic. Trebuie sa fac ceva.
             FA CEVA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu